14 Aralık 2014 Pazar

PALMOLIVE Duş Jelleri

 
  
İkili ikili ambalajlanıp kampanyada satışa sunulmuşlardı Gratis'te. Bunlar ordan :)
 
Çileklisi, ölü deniz minerallisi, kahvelisi ve hindistan cevizlisi... Hepsinin  kokusu da ayrı güzel. Yalnız, kahveli olanın kokusu öyle kavanozdaki taze kahve gibi kokmuyor, beklentileri çok yüksek tutmazsanız bu kokuyu da seveceksiniz :))  İçlerinde iri taneli peeling küreleri var. Kıvamları çok çok yoğun...
 
Ben sevdim...
 
  
İşte life dökülmüş halleri :)))
  
Keyifli banyolaaar...
 
 

4 yorum:

  1. Çikolatalı da mı var?? Bunu öğrendiğim iyi oldu :)))

    YanıtlaSil
  2. Bir de mor olan var, o da güzel kokuyordu sanırım bakmıştım...

    YanıtlaSil
  3. Palmolive'in duş jellerini ben de seviyorum. Birçok çeşidini kullandım. kokusu çok hoş ama elimdeki duş jelleri bitince bir süre sabun kullanmak istiyorum. Yıllardır duş jeli kullanıyorum, sabun kullanmak istiyorum bir süre.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabun da kullanıyorum ben. Duş jeli ile birlikte sabun da kullanmazsam içim rahat olmuyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...