18 Aralık 2014 Perşembe

Müthiş Kupalar ve Browni Kurabiyeler

 
 
               Önce  müzik notalı bu müthiş kupaları paylaşayım, browni kurabiyeleri görmek için içeriğe bakarsınız artık! :))
         Kupalar bir dostumdan gelen çok değişik ve güzel hediyelerle dolu kocaman bir koliden çıktı. Çok tatlılar... O yüzden genelde camlı büfeden seyrediyorlar etrafı. Ama bugün onlara dedim ki, hadi bakalım çekim var, çıkın oradan. İçlerini çayla doldurdum ve işte karşınızda...!
 
 
        Bunlar da arada bir kakao özlemi çektiğimde yaptığım browni kurabiyeler. Çok pratik yapılıyorlar. Zaten öyle çırpmalı, mikserli, yok bilmem ne' li tarfifler bana hiç uymaz.
 
               Tarif mi?? Olur... Veririz tabi, neden olmasın... :))) İşte Burada!



 

3 yorum:

  1. Sağdaki kupanın aynısından bende de var :-) Öğretmenler gününde bir öğrenci müzik öğretmenine almış bu kupayı. Biz de arkadaşımla çok beğendiğimizden nereden aldığını öğrendik ve kendimize aldık :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviyorum bu kupaları, kıyıp kullanamıyorum Şule :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...