31 Aralık 2014 Çarşamba

Momami,Chocolate Country

 
 
 
 
Yeniyıl akşamında kahve ve çikolataya yatırım yapacağımdan bahsetmiştim. Akşamı bekleyemedim :)) Küre Dağları'na kar yağmışken, A101'e gelen Choco Rocks'larımla şöyle bir şekil yapalım dedim...Ne de olsa onlar da üzerlerine kar yağmış dağ görünümlü çikolatalar...Ve çok tatlılar...
 

  
 
Momami, Chocolate Country diye bir Alman markası. Alman çikolataları çocukluğumuzdan beri hep hayallerimizi süsler zaten. Hansel ve Gratel'in çikolata ve şekerlemeden yapılma masal evlerinin diyarı ne de olsa... Neyseki artık adını bile duymadığımız yabancı çikolatalar yeniyıl teması olarak da olsa marketler tarafından, küçücük ilçelere kadar getiriliyor. Ve şu karlı dağlar, değişik tatlardan mahrum kalmıyor.
  
 
Bir de böyle çekelim :))) Oyuncak yaptım resmen çikolatayı :)) Bu, Choco Rocks'ın Torrone Zarbitter versiyonu. Yani bitter çikolatalısı... Bir de bunun Torrone Vollmilch'lisi var, yani anladığım kadarıyla bolsütlü. Anlamadım ya neyse... :))
 
 
O da işte bu... Açmaya kıyamadım kusura bakmayın. Sonra bir ara çeker, resmini koyarım. Şimdi hepsi birden ortaya düşmesin, biter gider hepsi birden :)))
 
A101'lerde kaldıysa koşun yetişin! :)))
 

4 yorum:

  1. Mekan güzel, ondan... Bu dağların hastasıyım. Sağol canım, beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. Ah dağlar... Çok özledim sizi... :(

    YanıtlaSil
  3. Cikolata ureticisinin bu fotolari gormesi lazim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay göndereyim ben onlara değil mi :) Sağol Başkanım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...