18 Aralık 2014 Perşembe

Meyveli El Kremleri

 
 
Oriflame'in Nature Secrets serisinin meyve aromalı iki el kremi...Şeftali-fesleğen aromalı ve nane-ahududu aromalı... Sabun da şeftali-fesleğenli serinin. Aslında naneli olanın sabunu da vardı ama kullandım bitti bile :))
 
 
 
Tahmin ettiğiniz gibi en sevdiğim nane-ahududulu olan...Diğeri de çok güzel kokuyor ama bu bir başka... Kullanmadım ama bu nanelinin duş jeli çok seviliyormuş.
 
Bu arada dolgun tüpe bakıp aldanmayın, bu krem neredeyse bitmek üzere :) Aramızda kalsın :))
 
 

5 yorum:

  1. Ben küçüklüğümden beri sabunlara bayılıyorum ya... Sabun kolleksiyonum vardı :))) Oriflame'in sabunlarını çok beğeniyorum. Hem kokuları hem de kremsi yapıları... Neyse tanıtımı burdan yapmayayım :))

    YanıtlaSil
  2. El sabunu mu o :D Bi ara oriflame far koymuş katoloğa farın kabını rengini filan kendin seçiyosun farların tanesi 8 tl kap 5 tl idi 3 far bide mecburen kap seçtim satıcı bayanda çok tanıdık bir ahbabım borcun 40 tl dedi :D Bende verdim :D Bu da böyle iç burkan bir anımdır o gün bugündr psikolojik olarak bu markadan korkarım :D

    YanıtlaSil
  3. El sabunu mu o :D Bi ara oriflame far koymuş katoloğa farın kabını rengini filan kendin seçiyosun farların tanesi 8 tl kap 5 tl idi 3 far bide mecburen kap seçtim satıcı bayanda çok tanıdık bir ahbabım borcun 40 tl dedi :D Bende verdim :D Bu da böyle iç burkan bir anımdır o gün bugündr psikolojik olarak bu markadan korkarım :D

    YanıtlaSil
  4. OOO!!! O da fazla fazla almış ama...Yanlış hesap yapmış heralde canım, unut gitsin. Kötü anı :D

    YanıtlaSil
  5. El sabunu olarak da kullanabiliyosun, banyo da da...Ben genelde banyoda başlıyorum. Küçülüp kokusunu da kaybedince lavaboya koyuyorum :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...