17 Aralık 2014 Çarşamba

Kolleksiyon Allıklar - Avon

 
 
Avon, kolleksiyonlarında genellikle allık çıkarmaz. Far, ruj ve oje çıkarır. İlk defa özel koleksiyon allıklarını gördüm ve çok beğendim. Şimdiye kadarki en doğal, en çok kullanılabilecek, en güzel tona sahip iki avon allığı olduğunu düşünüyorum.
 
 

Coral Radiance ve Antique Rose...
Aslında epey ışıltılılar, bu fotoğraf niye böyle çıktı anlamadım...
 
 
 
                                    Baştaki Coral Radiance, diğer koyu renk ise Antique Rose...
             (Parmak izim de kriminal inceleme yapılabilecek netlikte. Artık burada kaydı var :)))
 
                                                  Veee geldik en popüler köşemize !!! (popüler olduğu da tamamen benim kendi kuruntum :))) Kombin köşesiiiii!
 
 
Coral radiance, açık renk (kavun içi veya çok çok açık mercan diyebileceğimiz bir ton) bir allık olduğu için onu, Oriflame'in çok cici bir ruju olan Fresh Beige (Pure Colour You Dazzle Ruj) ile kombin ettik, çok yakışıyorlar... Allık da, ruj da sedefli, pırıltılı, güzel ikili oldular.
 
 
                      Antique Rose'a da bir eş bulmak lazımdı... Ona da Avon'un kalıcı ruj serisi olan Extra Lasting rujlardan, Always Rose çok yakıştı.
 
                     Aslında her iki allık da pek çok renge uyum sağlayabilecek, doğal renklere sahip. Bu yüzden kombin için düşünmeye pek gerek yok. Acil makyajlarda hiç düşünmeden her renkle kullanılabilir. Sür çık... :)))

Bu allıkları çoook seviyorum...

 

5 yorum:

  1. Çok güzeller gerçekten de... Ben avondan sürekli satışta olan şeylerini değil de özel kolleksiyonlarını almayı tercih ediyorum genelde. Daha özenli ürünler çıkarıyorlar.

    YanıtlaSil
  2. Bu allıkların hastasıyıııım! Avon'un en güzelleri bence.

    YanıtlaSil
  3. Yine bulundursun, hep bulundursun bunları! Duy beni Avon! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...