30 Aralık 2014 Salı

Diadermine Yüz Kremleri

 
  
Piyasadaki Diadermine markalı yüz kremlerinin kafa karıştırıcı şekilde çok çeşidi olduğunu mutlaka farketmiş olmalısınız.  Bunların arasında, cildime en uygun olan ve en beğendiğim iki tanesini burada bulabilirsiniz.
  
 
En arkadaki kutu da sağdakiyle aynı. İkili halde satılıyorlardı. %50 kampanyasında iki kutu 13.500 gibi bir fiyata geldi. Kuru ve hassas ciltlere özel olduğu için tercih ettim. UVA/UVB filtreleri olduğu için gündüz kremi olarak kullanılmaya uygun.  Sürüldüğünde yüzünüzü belirgin bir şekilde tutuyor, öyle uçucu kaçıcı bişey değil formülü. Bu benim için önemli bir özellik. Yoğun kremleri seviyorum. 
 
Soldaki ise, anti aging özellikleri ağır basan bir Diadermine kremi. Bunu da çok seviyorum. Kırışıklarla mücadele ediyor (henüz olmasa da olmasını engellemek için :). Bunu Bir Rossmann alışverişinden sonra kasada elime tutuşturup bilmem kaç liraya almak ister misiniz diye sormuşlardı :)) 5 tl idi yanlış hatırlamıyorsam... E ben de kabul ettim :))  Bu ürün normalde çok daha pahalı bildiğim kadarıyla... Bundan da çok memnunum. Diğerine göre daha hafif bir sürümü var, daha soft. 
 
Kremleri seviyoruuuuz!
 

  
Diadermine kremlerini alırken kutularının size yardımcı olması için şu kısımlarını karşılaştırın
 
 
Burada ''yaşlanma karşıtı'' olduğu vurgulanmış mesela...Bu, soya özlü olan soldaki kremin ambalajı.
 
 
Bu da diğer krem...Kuru ve hassas ciltler için olduğu vurgulanmış.  
Keyifli sürmeleeeer :)))
  
Diadermine göz makyajı temizleycisi burada.
 

2 yorum:

  1. Çok severek kullandığım bir marka günlük nemlendirme etkisi çok güzel paylaşımın için tskler canım.Bloğunu takibe aldım hemen banada beklerim.Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğeniyorum gerçekten başarılı ve uygun fiyatlı kremler. Teşekkür ederim canım, tabi gelirim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...