30 Aralık 2014 Salı

DIADERMINE Ailesi

 
 
Diadermine'in nemlendirici sütü, yüz kremleri, göz makyajı temizleyicisi ve yüz yıkama jeli... bu markayı yeni yeni tanıyor ve kullanıyorum. Bakalım beğenmiş miyim... :))
  
  
İlk keşfettiğim ve kullanmaya başladığım Diadermine ürünü bu süttü. Makyaj çıkarma amaçlı almıştım ama sonradan, makyaj yapmadığım zaman da yüzüme pamukla sürebildiğimi ve bu haliyle çok sevdiğimi farkettim.
 
 Yüzüm, krem sürülecek kıvamda değilse (yani yüz yıkama jeliyle temizlenmemiş ve tonikle silinmemiş) bu sütle siliyorum. O sırada kremin yerini tutacak bir nemlendirme sağlıyor. Kokusu ve verdiği güzel his bende, kaliteli bir ürün kullandığım izlenimi yarattığı için Diadermine'in kremlerini de merak ettim. Onlarla tanışmam da böyle oldu.

Deniz mineralleri içeren Yüz Yıkama Jeli 'nin yazısı hazır...
 
Diadermine yüz kremlerimin yazısı burada :))

Göz Makyajı Temizleme Suyu'nun yazısını  da buraya yazdım.
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...