2 Aralık 2014 Salı

Cafe BRENO Classico

 
E bu da gecenin yorgunluk kahvesi... Köpüğündeki doğal baykuş oluşumunu sadece ben mi farkediyorum acaba? Ah yoksa kedi mi??
 
 
Gelelim kahvenin yapımına katkıda bulunan materyallere... Cafe Breno Classico kullandım. Aslında yarısından çoğu biten Breno'yu paylaşıma yetiştirebildiğim için şanslı sayılırım :)) Bizim evde kahve şişeleri çok çabuk tükenir ve yerini yenisine bırakır. Ama Breno'nun bu kavanozunu atmamayı da düşünmüyor değilim tabi...
 
Breno Classico... Zengin kahve tadı evet... Ama biraz fazla kavrulmuş, hafif acı bir tad. Aslında Gold Breno'yu daha çok merak ediyorum şimdi. Yakın bir zamanda alıp denemeyi düşünüyorum...
 
 
Kahve kupam Ikea'dan aldığımız 4'lü kupa setinin bir üyesi. İkisi bu desende. Diğer ikisi ise daha farklı bir desene sahip...Onu da zamanı gelince burada fotoğraf olarak göreceksiniz :)
 
 
Veeee.... Şimdiye kadar paylaştığım fotoğrafların bir çoğunun vazgeçilmez fon objesi... :)
 
Deri puf yastık... Bunu yıllar önce Pukka'dan bir indirim kampanyasından almıştık. Evimizde çok sevdiğim bir eşya olarak yerini kimseciklere bırakmıyor. Kah koltukta sırtımıza yerleştirdiğimiz, kah yere koyup üzerine oturduğumuz, kah laptop altlığı olarak kullandığımız puf yastık... Seni seviyorum... :)

 
 
 

2 yorum:

  1. Kahve yani geldim canim bir kahve de ben alayim ellerine saglik sevgiker

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...