1 Aralık 2014 Pazartesi

Büyülü Bohça - Rooibos Vanilyalı


      Kahve dedim ama ben çay içmeyi de çok severim. Özellikle de değişik aromalı çaylar söz konusu olunca akan sular durur. Soğuk havalarda buram buram aroma kokan kış çayları favorimdir. Aktarlardan alınan doğal bitkilerle demlenen çayların yeri benim için özel olsa da marketlerde çay reyonunda, cicili biçili hazırlanmış özel çay paketlerine uğramadan edemem.

 
Doğadan 'ın büyülü bohçalarından, Rooibos Vanilyalı 'yı bir deneyeyim diye aldım. Şu an ben bu satırları yazarken aroması tüm odayı sarmış durumda. İçinde iri iri kesilmiş karanfil, tarçın ve kakule gibi bitki kabukları var ve tabi keskin bir vanilya aroması...
 
 
                     Rengi, kokusu... Kitap okumanın yanına çok yakışıyor :)
 
 
 
 

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...