22 Aralık 2014 Pazartesi

Altapharma Mucizesi

 

  Geçenlerde Rossmann ürünlerimi tanıtırken bu iki ürünü unutmuş olduğuma inanamadım. Hele ki Altapharma'nın şu vazelin kıvamlı sarı mucizesini anlatmadan geçmek büyük hata! :) Yok, gerçekten benim için mucize... Yüzümde alerjik kuruma ve kızarıklık oluyor çoğu zaman, daha çok burun kenarlarımda. Bugüne kadar denemediğim medikal ürün kalmadı. Hiçbir iyileşme belirtisi görmedim, ta ki geçen sene Rossmann'da gördüğüm bu kremle tanışana kadar...
 
Aynısefa çiçeği özlü yoğun bakım kremi yazıyor arkasında. Dudak kurumalarına ve çatlaklarına da iyi geldiği yazıyor ve bu doğru, gerçekten öyle... Ben göz çevreme de sürüyorum geceleri. Koruyucu katkı maddedi içermediği ve dermatolojik olarak test edildiği özellikle belirtilmiş. Vitamin A,E ve F içerdiği yazıyor.
 
             
 
Diğeri de aynı kremin tüp versiyonu. İçerik olarak o da aynısefa özlüymüş. Ama kıvam ve etki açısından aynı değiller, bunu mutlaka söylemeliyim. Bu kesinlikle vazelin içermeyen kuru bir krem. İçerisinde pudra mı var ne var bilmiyorum, yüzüme sürdüğümde margarin gibi donuyor ve yüzümü yakıyor. Ben kesinlikle vazelin kıvamlı büyük kavanozu tavsiye ediyorum. Bu kıvamdaki kremlerden ve balmlardan  korkmayın. Yağlı hissi ne kadar rahatsız edici olursa olsun, kuru ciltlerin gerçek ihtiyacı ve kurtarıcısı bunlar. Özellikle de soğuk kış günlerinde...
     
250 ml'lik bu devasa kavanozu kolay kolay bitiremezsiniz. Yanınızda taşımak için, daha önceden kullandığınız ve boşalmış olan küçük balm kutucuklarına doldurun. Ama dudaklardaki etkisine inanamayacaksınız :))
 
 
 

13 yorum:

  1. Ben de kullandim, memnun kaldim kremi.

    YanıtlaSil
  2. bu kremi indirimde görünce rossmann da acaba tanıdık sevdiklerimden birileri kullandımı diye bakıyordumki ben en sevdiceğim kullanmış
    yorumlara güvenmiyorum çünkü insan tanığı güvendiği birinin yorumunu arıyor veya ben öyleyim :)
    özellikle şu yüz bölgesinde ve göz altlarında bile gönül rahatlığıyla kullandığını okuyunca ben almazmıyım şimdi:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Adves çok naziksin, teşekkür ederim... <3
      Onca krem var evde, yine de elim Altapharma'ya gidiyor her akşam. Göz çevresi kırışığından çok korkuyorum. Göz kremlerinin yapısı da çok zayıf geliyor bana. Bu altapharmadan sürüyorum. Kuru her yere boca ediyorum yüzümde :)
      Çok memnunum ger.ekten. en ufak bir iritasyon, sivilcelenme v.s yaşamadım. Nemlendirmesini en sevdiğim krem. Geçenlerde yine aldım yedek bulunsun diye.
      Alerjik bir durum olmadan rahatça kullanırsın ve bence sen de seversin :)
      Sevgiler...

      Sil
  3. Birkaç gündür bepanten yogun bakım kremi sürüyorum tüm yüzüme hala iyi hissetmiyorum rossman a gitmek farz oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu altapharma gerçekten bir mucize kadriye. Herkese öneriyorum ben bunu.

      Sil
  4. merak ettim bunu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Benimde cildim cok kuru fakat bazi kremlerde sivilcelenme yapio ne surecegimi bilemiyorum bunu deniyim en iyisi madem bole guzel anlatilmis:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyajlailgili
      Bana çok yaradı bu ya, bilmiyorum niye... :)

      Sil
  6. bir türlü şu rossmanı görmek kısmet olmadı yaa,:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi
      Böyle sürülebilir market arabasıyla gezebildiğim tek kozmetik market ve düzenli. Gratis'le Watsons'u sevmiyorum o bakımdan, çok sıkış tepiş yerler. Rossmann'ı rahat geziyorum arabayla. Çocuğu da arabaya yerleştiriverince ürün karıştıran bir yumurcak da olmuyor zaptetmem gereken :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...