4 Aralık 2014 Perşembe

6 Renk Color Trend Eyeliner

 
İşte 6 renk eyelinerımız...!
 
 
Gri, kahve, yeşil, mor, mavi ve cangıl yeşili :)

 
Color Trendin değişik renklerdeki bu eyelinerlarının isimleri şöyle:
Sol baştan, elephant grey, lioness, green glam, purple pose, roaring blue ve ismi en uzun olan, jungle green queen.
 
 
Şimdi bu eyelinerların dedikodusunu yapabiliriz :)
 
Farın üstüne kalem çekmekte zorlanıyorum. bilmem başkaları da aynı sorunu yaşıyor mu... Ya hiç sürülmüyor ya da farı dağıtıyorlar. Kalemlerin uçları çok çok yumuşak olmadıkça sürmesi zor, kabul edelim.
 
 İşte ben bu soruna çözümü eyelinerla buldum. Acelem varsa kalemle uğraşmıyorum. Eyeliner, birkaç dokunuşta daha canlı ve pratik bir kullanım sunuyor.
 
Artık eyelinerlar kalemler gibi zengin renk seçeneklerine sahip. Her fara, her kıyafete uygun bir renk bulmak mümkün oluyor. Ama itiraf edeyim,  elim en çok kahverengi olanına gidiyor :)
 
 
 
Burda sürülmüş hallerini net görün istedim...
Aşağıdaki araba kimin bilmiyorum. Ama sağdan ikinci yeşil eyelinerla uyum sağlamış :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...