27 Aralık 2014 Cumartesi

%50 Cicileri ve Neutrogena Kremler

 

Yılbaşı indirimleri her yerde...Bunlar da yüzde elli indirim cicileri :)) Hepsiyle tek tek tanışacağız... Önce Neutrogena kremden başlayalım.
 
Hem havaların soğukluğuna uyum sağlayan bir paylaşım olsun, hem de Neutrogena'nın evimizdeki diğer üyesiyle de tanışmış olun...
 
 
Alttaki yeni olanı, üstteki ise bol bol kullanılmış ve yarısı bitmiş olanı...:) İkisi de ünlü Norveç formüllü Neutrogena kremleri...  Birtakım ortak özellikleri ve birtakım farklılıkları var.  Benim en sevdiğim ortak özelliği, bu iki kremin de hem el, hem yüz, hem de vücut kremi olmaları...
El kreminin, vücut losyonunun ve yüze sürülen kremin ayrı olmasının en büyük zorluğu seyahatlerde ortaya çıkıyor. Hepsini bir arada içeren bir ürün, ayrı ayrı bir sürü tüpler, kavanozlar taşımaktan iyidir.
 
Yüzüme her kremi kullanamıyorum maalesef. Cildim kuru olmasına rağmen pek çok nemlendirici alerji yapıyor. Neutrogena'nın bu kremlerini yüzüme çok rahat kullanıyorum, hissi de çok güzel... Çok seviyorum...
 
 
Farklılık ise, küçük ve beyaz olan kavanozdaki krem yoğun bakım kremi, yani diğerine göre daha hafif etkili.Üzerinde ''rahatlatıcı'' yazıyor. Mavi kavanozdaki ise intensive balm... Yani çok daha nemlendirici etkili ve üzerinde ''besleyici'' yazıyor. Bendeki beyaz kavanoz küçük olanından, 200 ml. Mavi olan 300 ml...
 
 
Kıvam olarak her iki krem de çok benzer. Daha çok nemlendirme iddiası olan çeşidi de yaklaşık olarak bu beyaz yoğun bakım kremi gibi. Yine de olmuşken en iyisi olsun diyorsanız, mavi ambalajdaki... :)))
  
Ojelerim de güzelmiş :)))
 

2 yorum:

  1. El kremi sürekli kullanıyorum. Diğerlerini kullanabilirim, madem tecrübe ile sabit :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel krem, çok seviyorum Netrogena'yı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...